Monday, June 8, 2009

Pierced

hey.
haha.
gler lama x post blog.
ala xde org baca pun.
haha.
hari sabtu haru tu,
pagi tu aku chatting ngan Zieta.
lepas tu hati aku mcm tergerak nak tny Num bilik Zita n tinggat berapa.
padahal bukan bleh keluar rumah pun.
boring punya boring..
ruff called me.
dia kata dia kat wangsa maju.
aku pun kuar a kan.
aku ckp lah kat Ruff yg Zieta ada kat Impiana Hotel.
pastu mcm EH JUM.
hahah.
kan minah tu kepoh skit.
hahahah..
pergi punya pergi nmpk adik dia keluar bilik.
dia pun tnjk kan ah bilik Zieta.
dia x jerit SBNARNYA KAN.
hahaha.
lepas tu terus ah kuar g BB.
makan dulu sbb nak kasi kenyang 4 piercing.
hah
then g pierce.
aku ngan ruff.
zieta dok diam sbb dia takut lepastu terus habis kan coke.
hahaha.
dah selamat pierced.
Ruff mcm cuak tkt mak dia tau.
balik rumah terus mak dia tahu..
adoooi.
mmg terus kantoi lah.
skang ni aku mcm cuak lah mak dia kata aku pulak yang suruh anak dia tu pierce..
haiish.
mcm mcm masalah duh.
aku x de masalh lah.
maybe blom lagi.
haha!
chill lah aku kan lelaki.
so maybe mak bapak aku faham..
tp ntah la..
risau gak lah..
eh ok lah bai.
aku choew dlu..